Wiks Folkhögskola !

Hejhej!

Det var väldigt mysigt hos farmor och farfar!:) igår så red jag och mamma en liten sväng, det var mysigt men är jobbigt när det är så halt på vägarna så man knappt kan rida nånstans!
Nu så har jag, mamma och pappa precis varit och kollat på Wiks Folkhögskola, bara lite hur det ligger och om det går någon buss från Uppsala dit :) Det ligger väldigt fint, precis vid vattnet och precis bredvid Wiks slott så jag funderar faktiskt på att gå där :) Då kommer jag bo där också och det känns ju kul och skönt att slippa åka så mycket buss!
Nu ska vi till Gränby och shoppa det sista till Studentkryssningen imorgon :D

Puss // Toys <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0