20.00 fredag 23 september

Hallå hallå!
Idag har det varit en rätt seg dag. Har väldigt ont i mina benhinnor vilket inte har underlättat en redan seg dag. Slutade 13.00 i skolan och åkte direkt hem för att jag var så trött. Slocknade en timme och nu pratar jag med mamma som jobbar natt <3
Imorgon ska jag och 4-5 andra tjejer åka till Universal studios! Ska bli kul men eftersom jag hatar bergochdalbanor så är jag rädd att jag inte kommer trivas 100% men finns ju massa olika saker att göra så ska bli kul iaf! Ser speciellt fram emot Harry Potter världen!! :D
Har en väldigt varm vecka framför mig, lite FÖR varm om ni frågar mig (se bild nedanför)
Hejsvej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0