24 oktober måndag 07.30

Hej!
Sitter på bussen på väg till skolan. Har varit sjuk i en vecka nu...blev plötsligt jättedålig efter universal studios i måndags så var hemma tisdag och onsdag men tvingade mig själv att gå till skolan torsdag och fredag. I torsdags fick jag även veta att en släkting till mig har gått bort hastigt och oväntat. Mina tankar är hos mina sysslingar med familj <3
Har mått dåligt hela helgen så har bara vilat och även varit lite hundvakt åt nån släktings hund (inte min släkting utan min Hostfamily's ;) )
Idag fyller min underbara mamma år! Hade verkligen velat vara hemma idag och firat henne <3 GRATTIS MAMMA!<3
Idag regnar och åskar det...började redan igårkväll. När jag kom hit så sa rektorn att vi förmodligen inte skulle hinna uppleva regn när vi var här men nu är det fjärde gången det regnar här sen jag kom hit...tog med mig vädret från Sverige kanske..?
Hejsvej!
(Går fortfarande inte att ladda upp bilder. Fattar inte vad som är fel...)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0