Måndag 17 oktober 12.00

Hej!
Var ju på swedish festival i lördags. Det var kul och stod nästan längst fram på Veronica Maggio, vilket var det bästa på hela kvällen. Hon är bara fantastiskt duktig och ger verkligen allt på scenen! Jag hade en bra kväll, tjejerna som jag gick med var härliga men vi var alla rätt sega. Vi gick inte ut efteråt eftersom våra fötter gjorde ont ;) men vi ska nog gå ut någon annan helg :)
Just nu är jag på väg till universal studios. Jag var ju där för några veckor sedan och då köpte jag ett säsongskort så jag kan åka dit hur många gånger jag vill :D Kommer nog mest kolla lite mer i affärerna idag för det hann vi inte senast så mycket. Kommer säkert äta något gott också...är rätt sugen på the krusty burger's...
Hejsvej!
(Av någon anledning så funkar det inte att lägga upp bilder...blir galen på blogg.se!!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0