14 oktober fredag 07.24

Hej!
Sitter nu på bussen på väg till skolan! Är så glad att det är fredag, men hade det väldigt tungt att kliva upp...
Måste berätta om en rätt kul grej som precis hände. En kille kom upp till mig när jag väntade på bussen. Han sa "ursäkta, jag har sett dig här flera gånger när jag kört förbi och du är väldigt söt. En gång så tutade jag och då vinkade du..." och jag svarar "nej, jag vinkade inte för jag uppskattar inte att bli tutad på. Jag är en människa och inte ett objekt." Han svarar att han förstår och går lite nervöst därifrån. Haha 😂 Det roligaste är att när han trodde att jag vinkade så pekade jag förmodligen finger 🖕🏼
Idag ska jag åka till en galleria och försöka hitta en väska som jag kan hänga tvärsöver kroppen så jag inte behöver hålla i den när jag dansar på lördag. Ska nämligen på Swedish Festival med ett gäng svenska artister, bl.a. Veronica Maggio, Nause, Elliphant, Rebecca&Fiona och IconaPop. Ska dit med fyra svenska tjejer så ska bli superkul!
Det börjar redan 14.00 imorgon men håller säkert på hela kvällen och sen ska vi kanske gå ut efteråt!
Vet bara inte riktigt vad jag ska ha på mig. Är rätt kyligt på kvällarna här och den här veckan så har det bara varit 19-20 grader och blåst super mycket...vill också ha på mig något som funkar både på festival och på krogen...hmm... köpte en kort jumpsuit häromdagen och den funkar bra för festivalen men på krogen känns det som att man behöver vara mer uppklädd här.
Nåja, löser sig nog.
Hejsvej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0