Bussar + LA = skit

Hej!
Sitter nu på bussen på väg till skolan, får hålla tummarna att jag inte kommer försent idag pga bussj*vlarna. Det är helt sjukt hur dålig busstrafiken är här.
Igår var jag och Laura till Venice Beach, det är nog mitt favoritställe i LA än så länge. Det är väldigt avslappnad stämning och många små affärer, precis vid stranden med en stor skateboardingramp i mitten. Köpte en ryggsäck och ett linne.
Idag ska vi nog ta det lugnt på stranden bara. Kanske gå på bio.
Det blev ingen warner Bros tour igår eftersom det tar så lång tid att ta sig dit (ca 3 timmar) så vi ska åka på lördag istället när vi har hela dagen på oss :)
Den här veckan har definitivt varit bättre men belgarna som jag har hängt med åker hem på fredag och Laura åker hem på måndag och då har jag ingen att umgås med här...
Hejsvej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0