Sjuk

Hej!
Jag är på väg till skolan just nu. Blev en frukost to-go för låg kvar lite länge i sängen. Men är väldigt trött just nu och är ganska förkyld. Hade feber söndag och måndag men nu har det gått över till igentäppta bihålor och ont i halsen.
Har alltså inte gjort så mycket den här veckan.
I lördags var jag på warner Bros. studio tour med Laura (hon åkte förresten hem i måndags) och det var mysigt. Vi fick se inspelningsplatserna till pretty little liars, seamless, Gilmore girls, the gremlins osv.
Var väl kanske inte riktigt så bra som jag hade väntat mig, men planerar att ta the universal tour och the Paramount pictures tour iaf :) Paramount pictures verkar ha mer om filmbranschen och universal har Harry Potter världen ;)
Idag så ska jag försöka hitta en bokaffär (vilket är förvånansvärt svårt) för jag vill köpa en speciell bok.
Slänger in några bilder, den sista är en bild på min familj :)

Hejsvej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0