Torsdag 29 september, 23.15

Hej!
Den här veckan har jag inte känt för att göra något alls. I måndags var jag en sväng till gallerian och kollade runt lite men var helt slut. Förstår egentligen inte hur jag kan vara så himla trött hela tiden. Försöker lägga mig tidigt så trots att jag går upp 05.45 varannan morgon så borde jag inte vara trött. Har ju bara skola några timmar om dagen...måste vara värmen...i måndags var det 38 grader och då gick det knappt att andas!
Idag har jag haft dans och sen mina två lektioner i "general english" där vi spelade ett spel (nästan som "maffia" för er som vet).
Imorgon går jag i skolan till 13.00 och sen ska jag köpa nytt busskort inför oktober månad och sen vet jag inte riktigt. Kanske bara åker hem och tar det lugnt.
På lördag ska jag nog till gallerian igen för måste köpa träningsshorts som jag kan dansa i för svettas ihjäl i mina vanliga träningsbyxor! Sen vill jag också kolla på "Miss Peregrines home for Peculiar children" som har premiär imorgon (fredag) men får se om det finns biljetter kvar.
På söndag får jag en rumskompis... Tidigare har ju två rumskompisar ställt in men nu verkar det som att det verkligen blir av. Hon är från Frankrike och stannar till 29 oktober, det är allt jag vet.
Får lite ångest när jag tänker på det för man (jag) kan inte slappna av på samma sätt, kan inte fisa, bajsa, gå runt naken och sånt där som alla människor gör, haha! :D

Hejsvej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0