Walk of fame

Hejsan!
Idag var jag och Laura (hon är en gammal student som bodde här förra året och nu är och hälsar på. Hon är från Luxemburg) en sväng till The Walk of Fame och det var väldigt mysigt. Det var ganska lätt att ta sig dit och tog ungefär en timme, vilket är snabbt för att vara LA.
Imorgon har jag lektioner 08.30-13.00 och sen ska vi nog ligga på stranden.
På onsdag ska jag med tre personer från Belgien på The Warner Bros. tour vilket jag ser väldigt mycket fram emot!
Igår åkte vi allihop till Malibu, det var fint men inget speciellt och inte värt tre timmars bussresa.
Här kommer ett gäng bilder (videos går tydligen inte att ladda upp här...)
Hejsvej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0