07.37

Hej!
Är på väg till skolan. Den här veckan har vi börjat med eftermiddagslektioner så tisdagar och torsdagar går jag 13.10-17.40 och måndag och onsdag går jag 08.30-11.20 och fredagar går jag 08.30-13.00.
Föredrar förmiddagslektionerna även om det betyder att jag måste gå upp vid 05.30...
Idag ska jag ligga på stranden bara. Har ingen att hänga med här så får roa mig själv så gott jag kan. Blir mycket youtube och mycket läsa böcker ;)
Hade min första "dans-klass" igår. Det är en valfri klass där vi får prova på olika danser. Igår var det hip hop och på torsdag har jag lektion nummer två och tror att vi skulle fortsätta med hip hop då. Blev så sjukt svettig, mest för att jag är otränad men också för att det inte var någon luftkonditionering i rummet och det var runt 30 grader igår.
Idag verkar också bli en solig dag!
Hejsvej!



Kommentarer
Anonym

Hoppas universalturen blir bra i helgen ♥♥♥

2016-09-23 @ 02:38:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0